Alla inlägg den 3 september 2014

Av carina - 3 september 2014 13:59

jag har vårdats många gånger inom den slutna psykiatrin men nu känns det som livet vänt har boendestöd vilket fungerar bra har samtalstid på öppenvården en gång i veckan vilket ochå är något som är bra. men när jag "faller" i mitt mående får jag inte den hjälp eller det stöd jag behöver just då då känns allt mörkt o hopplöst men jag är inte där nu jag kan vakna o le på morgonen bara för att jag mår bra och älskar livet vilket jag inte alltid gjort.


vad som gjorde att livet förändrades vet jag inte riktigt men ett möte med en främling för mig då den dagen i vintras när jag mådde som sämst det var ett möte som skulle förändra mitt liv den främlingen är idag en mycket god vän och en betydelsefull person i mitt liv det var nästan som "plötsligt händer det" upplevelse två personer skulle betyda stor förändring i mitt liv och de fick mig till att älska livet två fina nyblivna vänner som inte kan ana vilken förändring de gjorde i mitt liv!!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards