Direktlänk till inlägg 16 september 2014

valet

Av carina - 16 september 2014 02:21

Besviken på sossarna som inte vill samarbeta med vänsterpartiet hur ska det kunna bli någon regering nu? Känns som det lutar mot omval. Vi får se inget bra läge nu iallafall jag hade velat att carin jämtim blev statsminister istället

nog om det ansökte om sysselsättning idag väntetid nån månad behöver göra något känner jag jag behöver komma ut o träffa andra människor

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carina - 7 april 2015 02:27

har inte varit inlagd på psykiatrin på flera månader vilket känns skönt. jag känner mig tacksam jag har en bostad jag har råd att köpa mat min psykiska hälsa är rät ok just nu. i januari fick jag dock ett besked från läkare att jag har cancer men en ...

tja

Av carina - 26 september 2014 17:20

just nu är jag lite seg på mornarna men sen på eftermiddagen får jag kraft och ork att göra saker. idag har jag hunnit tvätta och tsagit itu med berget av disksom blivit alltid skönt efteråt när man gjort ett ryck.   jag tycker att det är bra att...

Av carina - 15 september 2014 02:05

Känner mig nöjd med valfesultatet men e lite besviken på att inget parti ska jobba för en bättre psykiatri varför kan ingen prata om det. Nu byter jag ämne börjar fundera på att böja arbersträna det känns lockande o nu börjar mitt liv bli lite stabil...

Av carina - 10 september 2014 17:36

i helgen var jag hem till mina föräldrar och firade min mamma som fyller 80 år på söndag vi var sammanlagt 12 personer som gick ut o åt på hotellet där vi bjöd mamma o pappa på mat o firade dom båda min pappa fyller inte jämt men har sin födelsedag i...

Av carina - 4 september 2014 20:24

Mår dåligt psykiskt nån gång. Våga bry dig våga lyssna du behöver inte vara psykiatriker ibland hjälper det att nån bara finns nån bara lyssnar du ditt möte kan vara början till hopp hopp att våga tro på livet att våga söka hjälp våga hoppas på att d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards